Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΣΑΚΑΦΙΟΡΟΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΖΑΜΠΕ ΟΛΕΕΕ!!


Καλοκαίρι έλα σε θέλω με τρέλλα...Ξέρω ξέρω είμαι τρελλή ακόμα δεν έχει μπει για τα καλά ο χειμώνας και εγώ αναζητώ το καλοκαίρι..Φέτος αποφάσισα οτι μισώ τον χειμώνα..Νομίζω οτι είναι τεράστιος και οτι δεν θα περάσει ποτέ.. Με τέτοια ρουτίνα λογικό.. Πιο πολύ μου τη δίνει που επέστρεψα πίσω στους γονείς..δεν έχω πλέον το χώρο μου και την ελευθερία μου, όπως τα είχα σαν φοιτήτρια..

Γενικά θεωρώ πως αυτή η χρονιά είναι κάπως..είναι αλήθεια ή μονο σε μενα φαίνονται τόσο τραγικα τα πράγματα;; Καλά εδώ που τα λέμε όχι οτι το καλοκαίρι που μας πέρασε ήταν καλό,αλλά με τέτοιες έξυπνες ιδέες που έχω καλά να πάθω..
΄
Με είχε πιάσει που λέτε λύσσα να πάω διακοπές.. Βέβαια δεν υπήρχε σάλιο ούτε εγώ είχα ούτε οι φίλες..Σκεφτόμασταν που λέτε και οι τρεις μαζί εναλλακτικές μορφές διακοπών ανέξοδων και διασκεδαστικών.. Πως λέμε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο;; ένα τέτοιο πράγμα!!
Σακαφιοροφίλη 1: τι θα λέγατε να πηγαίναμε σε ελευθέρο κάμπινγκ;; Αφού τις σκηνές τις έχουμε
Σακαφιοροφίλη 2: είσαι τρελλή;; δε θυμάσαι πέρσι που μας κυνηγούσε η αστυνομία γιατι είχαμε στήσει παράνομα τη σκηνή μας;; από του χάρου τα δόντια γλιτώσαμε!!
Σακαφιόρα: Ναι και εγώ είχα πάθει ηλίαση, γιατί κάποια έξυπνη ξέχασε να πάρει την ομπρέλα μαζί της και με τρέχατε καλοκαιριάτικα με 40 πυρετό απαπαπα δεν πάω..
Σακαφιοροφίλη 1: Ναι έχετε δίκιο και μόλις τωρα θυμήθηκα και το φίδι έξω από τη σκηνή μας δεν την ξαναπατάμε, σκεφτείτε τότε εσείς τίποτα καλύτερο!!
(θα αναφερθώ περαιτέρω σε άλλη αναρτηση γι αυτές τις διακοπές στο κάμπινγκ γιατί όντως ήταν εφιαλτικές)


Σακαφιοροφίλη 2: Τι θα λέγατε για αγροτουρισμό;; Φανταστείτε να ξυπνάμε το πρωί και να βλέπουμε το γυμνό αγρότη να σκάβει στο περιβόλι ιδρωμένο ουάααουυυ!!
Σακαφιοροφίλη 1: Σκάσε αηδίασα!! θέλει πολύ ψάξιμο το συγκεκριμένο και δεν έχω σκοπό να χαλάσω τα χεράκια με αγροτικές δουλείες..Σκοπός είναι να πάμε κάπου να περάσουμε καλά και να ξεκουραστούμε, όχι να κουραστούμε.. Εσυ τί λες Σακαφιόρα;;
Σακαφιόρα: Εγώ προτιμώ να πάω στο αγρότης μόνος ψάχνει!!


Σακαφιόρα: Ρε παιδια,ρε παιδιά το βρήκα!! πάλι εγώ θα σας σώσω δηλαδη;; γαμώ τις ιδέες βρήκα!!
Σακαφιοροφίλη 1: Ωχ καλυφθείτε πάλι μαλακία θα πει..
Σακαφιοροφίλη 2: Άστη να πεί, λέγε μωρή..
Σακαφιόρα: Σε ευχαριστώ χρυσή μου για την υποστήριξη..Νομίζω πως η καλύτερη ιδέα είναι να πάμε ως ομαδάρχισσες σε παιδική κατασκήνωση.. και καλά θα περάσουμε και θα κάνουμε ο,τι γουστάρουμε και τζάμπα μαμ, κακά και νάνι..
Σακαφιοροφίλες: Μωρέ λες;;

Ε,και πήγαμε!!Κάναμε αμέσως τα χαρτιά μας και μας δέχτηκαν (δεν ήξεραν,δεν ρωταγαν;;)..Δεν χρειάστηκα και κάτι άλλο για να τις πείσω, καθότι η μία παιδαγωγός μη σας πω οτι ξετρελάθηκε κιόλας στην ιδέα.. η αλλη ακολούθησε αναγκαστικά..
Μας έδωσαν που λέτε κοριτσάκια δημοτικού.. Τέλεια,η καλύτερή μας σκέφτηκα, είναι μικρά και θα τα κάνουμε ό,τι θέλουμε ξανασκέφτηκα χαιρόμουν μόνη μου!! Εφοδιαστήκαμε με τσιγάρα, μπυρες και λοιπα γιατί εκει είναι λίγο δύσκολο να βρεθούν όλα αυτά μας φόρτωσαν σε ένα λεωφορείο και μας ξαμόλησαν λίγο αργότερα σε έναν καταπράσινο χώρο που συνδίαζε μοναδικά βουνό και θάλασσα.
Λίγο αργότερα πήγαμε να συναντησουμε την αρχηγό της κατασκηνωσης γιατί μας ειπαν οτι ήθελε να μας γνωρίσει και να μας μιλήσει..Μόλις μπήκαμε στο γραφείο της παγώσαμε και οι τρεις στη θέα της.. Ήταν μία γριά (εαν ήταν καλή θα την έλεγα ηλικιωμένη αλλα ήταν τόσο κακιασμένη που επιτρέψτε μου να την αποκαλώ ΓΡΙΑ) λες και είχε βγει απο παραμυθι,σαν μάγισσα..
-Είμαι η κυρία Μ. Συνταξιούχος θεολόγος παρακαλώ κυρίες μου καθίστε..Αυριο έρχονται τα κοριτσάκια παρακαλώ πολύ να βγάλετε τα σκουλαρίκια από μυτες και από φρύδια (και κοίταζε συγκεκριμένα εμάς τις τρεις) είμαστε σε εκκλησιαστική κατασκήνωση και θα ήθελα να δινεται το σωστο παράδειγμα στα παιδιά.
Α, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΆΣΩ απαγορεύεται δια ροπάλου το κάπνισμα όποια πιάσω να καπνίζει θα αποβληθεί..
Εκείνη την ωρα ένιωσα να χάνω τη γη κατω απο τα πόδια μου..
Οχι,όχι το τσιγάρο ήθελα να τσιρίξω!!!καπνιζουμε χρόνια και οι τρεις!! Παραλληλα ένοιωθα το βλέμμα των σακαφιοροφίλων καρφωμένο πάνω μου με μίσος σαν να έλεγαν θα μας το πληρώσεις πολυ ακριβά!!
Μόλις βγήκαμε από το αρχηγείο τις πλησίασα:
-Θα σας έλεγα οτι ήταν εκκλησιαστική η κατασκήνωση, αλλα ήταν μία μικρη λεπτομέρεια που ξέχασα..Ξέρω δε θα με συγχωρεσετε ποτε!!
Εκείνες έβαλαν τα γέλια,γέλασα αμήχανα κι εγώ..
Ευτυχώς που είναι καλές και που με αγαπάνε και ας έχω τις πιο χαζές ιδέες του κόσμου!!
Το πως περάσαμε νομίζω περιττό,αν και κάποια αστεια σκηνικά αξίζει να σημειωθούν σε άλλη ανάρτηση!!
Σας φιλώ...εσας τους πολλούς!!! :))

1 σχόλιο: