Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Ξε- κατινιάσματα a la superstar..


Τώρα φταίω εγώ; πάλι εγώ είμαι περίεργη;; Ήρθαν τα πάνω κάτω σήμερα στο θέατρο που είχαμε μάθημα.. Ακούστε κουτσομπολάρα.. Στο μάθημα της Τετάρτης τσακώθηκε η Φούλη με μία άλλη για τους ρόλους, μόνο μαλλί με μαλλί δεν πιάστηκαν.. Η Φούλη να τσιρίζει, η άλλη να γκαρίζει ακόμα πιο πολύ στην καθηγήτρια οτι ευνοεί τη Φούλη και ορισμένες άλλες τις έχει στο κλάσιμο.. Η Φούλη να γκαρίζει σε αυτήν “όλους τους ρόλους εγώ θα τους πάρω μωρή έχεις κανα πρόβλημα;” Η άλλη να λέει “πρόσεχε καλά γιατί εγώ είμαι σκορπιός και δεν μασάω” (τώρα αυτό που κολλάει δεν ξέρω μη με ρωτήσετε..) Εν ολίγοις έγινε της Πόπης της Μαλλιωτάκη(=αυτή μωρέ την Μπριζολέ που σατίριζε πέρσυ ο Λαζόπουλος στην εκπομπή του,αυτή που ήταν παντρεμένη με τον συγχωρεμένο τον Μπάμπη τον Λαζαρίδη και μετά χώρισε την Μπριζολέ για να παντρευτεί την Αγγελική Ηλιάδη,ααα γειά σου αυτή..) Τι έλεγα όμως;;; Μισό να το ξαναδιαβάσω μία από την αρχή γιατί χάθηκα..

Έλα μου,ναι θυμήθηκα.. Πήγαμε που λέτε σήμερα στο μάθημα και μας ανακοινώνει η Θάλεια(=καθηγήτρια- wanna be Κατίνα Παξινού) οτί μετά τον τσακωμό- ξεκατίνιασμα- δεν μπορούμε να συνεχίσουμε το συγκεκριμένο έργο μέχρι τα Χριστούγεννα, διότι είμαστε πολλά άτομα και υπάρχουν διαφωνίες και αντιρρήσεις.. Θα ανεβάσουμε μας είπε άλλο θεατρικό μετά τα Χριστούγεννα αφού πρώτα μας χωρίσει σε ομάδες των 12 ατόμων και η κάθε ομάδα θα ανεβάσει το δικό της θεατρικό.. Τα κριτήρια που θα χωριστούν οι ομάδες είναι δύο: στη μία ομάδα θα είναι οι κωμικοί και στην άλλη αυτοί που θεωρεί εκείνη οτι είναι καλύτεροι στο δράμα.. Εγώ εκεί σα να αναθάρρεψα λιγάκι λέω, λες να είμαι τόσο τυχερή και να ξεφορτωθώ επιτέλους τη Φούλη;;; Και πάνω που προσευχόμουν και έλεγα από μέσα μου όλα τα πατεριμά για να μην είμαι στην ίδια ομάδα μαζί της ακούω: Σακαφιόρα, Φούλη και άλλοι δέκα θα έρθουν στην ομάδα την κωμωδίας...
Χφθτού!! Δεν είναι δυνατόν... πείτε οτι δεν άκουσα καλάααα... Ρε Θεε δε με άκουγες όταν προσευχόμουν;; το ταβάνι θα έφταιγε,εμπόδιζε τις προσευχές... Τώρα στο μόνο που ελπίζω είναι να πάρω κανα καλύτερο ρόλο και όχι μία γυναίκα, κάτι μεταξύ τσατσάς και καλόγριας που ήταν ο προηγούμενος ρόλος.. Φανταστείτε ρόλο, ούτε ονόμα δεν είχε γαμώ το κέρατο μου αυτή η τσατσά, απλά μία γυναίκα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου