Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Η άλλη πλευρά της ζωής


Χάθηκα για λίγες μέρες, είπα να ξεκουνηθώ από τον καναπέ και να κάνω κάποια ταξιδάκια αναψυχής.
Μάζεψα λοιπόν τις οικονομίες μου και πήγα ένα ταξιδάκι προς την Αράχωβα. Κόσμος πολύς,φασαρία,ακριβά αυτοκίνητα,υπέροχη κουζίνα..
Δρόμοι ασφυκτικά γεμάτοι, σπίτια υπερπολιτελέστατα, άνθρωποι χαμογελαστοί,χαρούμενοι..

Ζευγαράκια ερωτευμένα να κρατιούνται χέρι-χέρι, παιδιά χαρούμενα να φωνάζουν και να τσιρίζουν ανάμεσα στη γεμάτη από στολίδια και λαμπιόνια Αράχωβα..
Πολλά φαγητά που χόρταινες χωρίς να φας, απλά με μία ματιά, αγαπώ τα τυριά και δεν θα μπορούσα να μη δοκιμάσω το παραδοσιακό γευστικότατο τους τυρί τη φορμαέλα, που από όνομα δε λέει και πολλά αλλά από γεύση όμως σε κερδίζει..
κρεατικά ποικιλοτρόπος φτιαγμένα, περίεργες σαλάτες και ορεκτικά..

Σε γενικές γραμμές περάσαμε πολύ καλά, αν εξαιρέσουμε την κλοπή των γυαλιών του Άγγελου..Τώρα κανονικά δε θα έπρεπε να ζεί αυτός που του τα έκλεψε με τόση κατάρα που του έριξε.. “Που να τυφλωθεί το μαλακισμένο που μου ψίρισε τα γυαλιά,αλλά που θα μου πάει θα το βρώ δε θα το βρώ;Πόσοι θα φοράνε στην Αράχωβα κόκκινα γυαλιά carrera” Εγώ νομίζω πως και στην Ελλάδα ολόκληρη να ψάξει δε θα βρει κανέναν να φοράει ΚΟΚΚΙΝΑ τεράστια γυαλιά. Τελικά δεν τα βρήκε ποτε..

Αρκετά μεγάλη εντύπωση μου έκανε μία “ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ” ο Θεός να την κάνει, η οποία αποτελείτο από πέντε άτομα: τη μαμά, το μπαμπά, τα δύο παιδια και...... τη φιλιππινέζα, ας μην παραλείψω να βάλω ως μέλος της οικογένειας και το όχι και τόσο χαριτωμένο σκυλάκι ράτσας Παπιγιόν, που λες και μόλις είχε βγει και αυτό όπως και η αφεντικίνα του από το κομμωτήριο!! Η Κυρία και ο Κύριος έτρωγαν και σαλιάριζαν μόνοι τους αδιαφορόντας για τον οποιοδήποτε άλλο βρισκόταν δίπλα τους, ενώ το υπηρετικό προσωπικό τάιζε τα παιδιά μιλώντας τους σε άπταιστα ελληνικά: “Τέλει άλλου φάει;” Τι μελαγχολία που έβγαζαν τα μεγάλα και αγνά ματάκια τους!!

Λίγο μετά από αυτή την εικόνα που με προβλημάτισε πολύ, μου ήρθε στο μυαλό μία άλλη ανάρτηση που είχα δημοσιεύσει κ έλεγα “βρε Θεέ χάθηκε να με είχε γεννήσει η Βαρδινογιάνναινα;” Τελικά το συμπέρασμα του ταξιδιού ήταν πως και η δική μου η μαμα είναι μία χαρά, είναι μάλλον η καλύτερη του κόσμου, που με τάιζε στο στόμα η ίδια και όχι κάποια κυρία εκ τις Φιλιππίνες.....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου